Jonkinlainen hyvin suunniteltu hieno verkko on yleensä nikkeli 12 juuri nyt. Samanlainen kuin melkein kaikki NB-kengät ja -saappaat, kun minun ei tarvitse huomattavasti auttaa protestia hengittävää yläosaa käytettäessä. Ottaa monia tyköistuvia cinching on nauhoja, kun voin varmasti saada hyödyllinen keskijalan lukitus. Tämä jalkojen pakkaus voi olla melko iso, ja siinä on runsaasti huippua.
Tämä kieli on yleensä tyylikkäästi pehmustettu ja kiinnitetty erityisen hyvin, jotta se pysyy sovitussa toiminnossa. Heti kun ajatellaan tätä juoksukenkäa alueella, ilmeisesti melkein kuin tämä välipohjan sivuseinä on yleensä törkeästi liiallinen, vaikka aivan kuten louhos Robben tuttavuuden lisäksi, älä ajattele kaikkea mitä näkisit (vain vitsailevat, bestie !! !).
Paljon enemmän V2-tuotteita ovat yleensä Adidas ZX 700 -kengät mielenkiintoisesti kevyet. Täysin uusi Sense of tasapaino periaatteessa viipaloi hieman rasvaa edelliseen tyyppiin käyttämällä New Space-age vaahto Takaisin-painiketta. 10,5 2E paljon enemmän V2 katsottiin 10,3 unssia. Viittauksille tarkoitettu 880v10, joka käytti usein samoin New Space-age vaahtopainiketta, vaikka näyttääkin olevan tekniikka pieni, katsotaan 11,5 unssia. Suoritettu Täysin uusi Sense of balance etsii Mark Blainen palveluita ?! Tämä voi olla paholaisen tekemä työ!
AUSTIN TX: Tämä New Space-age vaahto -painikkeeseen liittyvä salaisuus on yleensä näkyvissä. Itse asiassa rakastan tämän täysin uuden välipohjatekniikan löytämistä aivan uuden Sense of balance -brändin varrella. Tämän postin Takaisin-painikkeen asettaminen materiaaliksi auttaa urheilijoita kiehtomaan kiistattomasti. Astuvuus helppous on yleensä miellyttävää, siitä huolimatta nyt olen järkyttynyt siitä, että Adidas ZX Torsion -kengät sopivat vaihtavan vaihtamaan tämän pehmustetun takajalan, jossa on valetut takajalat (ihmettelen auttavan viipaleen painoa.) Leveys on yleensä yli riittävä. (joista enemmän alla) lisäksi on olemassa Adidas NMD R1 Kengät runsaasti asuintilaa, joka on tarkoitettu jalkojen varpaille. kahdesti jacquard-hieno mesh, kuten hengittävyys Adidas NMD kengät tehty hieno mesh paljon enemmän.